Jestliže Vaše zisky pramení víceméně z online shopu na Vašich webových firemních stránkách, určitě nesmíte propadnout klidu a pohodě. Musíte je pořád prověřovat a oprašovat.
Je to přece jen Váš nejdůležitější marketingový nástroj.
A tím prověřováním nejde jen o to, že sem tam přidáte další produkt, nebo smažete ten, který už nebudete mít na skladě, protože se stal neprodejným. A když jsme u té neprodejnosti. Víte, proč je neprodejný? Třeba to nebude tím, že jej nikdo nekupuje. Třeba je to tím, že lidé se k takovému produktu dostanou lépe a snadněji do jiného online shopu. Na to jste třeba nemyslel? To by pak Vaše prověřování webu nebylo tak kvalitní, jak si myslíte. Co Vy na to?
dvakrát seo.jpg
Prověřte spíš ty, kteří prověřují.
· Jsou to ti praví odborníci na prosperitu Vašeho webu?
· Zkuste to s jinou společností, která se SEO optimalizací zabývá. Jedině tak přijdete věci na kloub, nemyslíte?
· Nechte provést SEO analýzu a uvidíte, jak pracují Vaši odborníci a jak pracuje společnost https://www.seolight.cz/praha, která se SEO živí. Výsledky jen porovnejte a hned budete mít jasno.
Ne, nikdo Vás nenabádá k tomu, abyste šel ke konkurenci. Ale mnohdy některé podnikatele udiví a překvapí, co všechno je ve světě SEO nového, a jak se s tím pracuje. Nakonec výsledky vždycky promluví samy za sebe.
Jestliže se o Váš neprodejný produkt začne nějaký ten zákazník zajímat, začnete i Vy sám pochybovat o výběru vlastního odborníka. Nevyplatí se nakonec zaměstnat SEO společnost, než člověka, který se brání celoživotnímu sebevzdělávání?
internetový obchod.jpg
Inu, to už je všechno jen ve Vašich rukách. A jestli chcete v pražských podmínkách obchodování trvale zůstat a prosperovat!!!? Potom prověřujte a kontrolujte firemní web společně s týmem profesionálů! Přestanete mít potíže s online shopem, nebo s některými neprodejnými produkty. Vaši zákazníci si Vás vždycky najdou. Vždyť, chudáci, pořád někde na internetu stále tápou. Tak je nechte najet na ten Váš firemní web, až už jsou konečně spokojeni.